Mogelijk is dit te wijten aan een probleem met de cache van je browser. Deze kan je zelf leegmaken wat mogelijk het probleem oplost. Hieronder vind je indien nodig de instructies terug voor Google Chrome:

Computer of laptop
Tablet en smartphone Android
iPad of iPhone

Neem contact met ons op als het leegmaken van de cache het probleem niet oplost.

je kan steeds een nieuw wachtwoord aanvragen via deze link. 

Indien je slechts toegang hebt tot één van de modules van het platform, dan werd dit zo ingesteld op vraag van jouw lokaal bestuur. Neem contact op met het aanspreekpunt voor Mijn Mooie Straat binnen jouw lokaal bestuur of contacteer ons rechtstreeks via hallo@mijnmooiestraat.be. Wij passen deze instellingen met plezier voor je aan.

Mijn Mooie Straat is een webapplicatie en hoeft bijgevolg niet geïnstalleerd te worden. Je kan het platform op elke recente computer, tablet of smartphone (met actieve data verbinding) bereiken door via de browser naar de login pagina te navigeren. We raden wel steeds aan om steeds een up to date versie van Google Chrome te gebruiken voor de best mogelijke ervaring

Er bestaat vandaag reeds een API voor het koppelen van de meldingen die je ontvangt via Mijn Mooie Straat. Alle informatie met betrekking tot de koppeling kan je hier lezen. TOPdesk maakt hier reeds gebruik van en kan samen met ons de koppeling tot stand brengen op vraag van een lokaal bestuur. We hopen dit in de toekomst nog verder uit te breiden naar andere systemen.

Daarnaast blijft het uiteraard mogelijk gebruik te maken van de verschillende export-functionaliteiten voorzien in Mijn Mooie Straat om gegevens over te zetten naar andere platformen.