Melding beheren

De gegevens van een melding kunnen beheerd worden van op de detail pagina van de betreffende melding.

Gegevens wijzigen
Om de gegevens aan te passen selecteer je 'wijzig informatie' rechts bovenaan waardoor alle velden aanpasbaar worden. Ook het adres kan worden aangepast in de wijzig modus door rechts van het adres op bewerk icoon te klikken.

Belangrijk: Vergeet niet je aanpassingen onderaan de pagina te bevestigen door op de 'Toepassen' knop te klikken. 

Opmerking toevoegen
Onderaan de pagina kunnen bijkomstige opmerkingen toegevoegd worden. Klik hiervoor op 'opmerking toevoegen', rechts in de opmerkingen tabel.

Historiek
Onder de opmerkingen tabel vinden we de historiek tabel terug. Hierin worden automatisch alle wijzigingen bijgehouden die worden uitgevoerd. Dit resulteert in een volledige track record voor de hele melding.

Melding verwijderen
Om een melding te verwijderen selecteer je rechtsboven het opties menu en kies je de optie 'melding verwijderen'. Bevestig de actie om de melding definitief te verwijderen.

Je ontvangt nu ook makkelijk een e-mail voor elke nieuwe melding. Raadpleeg het artikel ‘notificatie burgermelding via e-mail’ indien je hier meer informatie over wenst.